Google +1

Szavazzon az oldalra!

Köszönjük!

Poz
Versenyző
Csapat
Pont
01
KishalmiDavid
Force India
352
02
JagerTibii
Force India
290
03
SzilagyiIstvan
Marussia
244
04
KianekChristopher
Mercedes
178
05
MatyiAndras
Sauber
149
06
KovacsLaci
Ferrari
143
07
OvadMarton
Lotus
139
08
KissVili
Red Bull
127
09
KalocsaiDavid
Toro Rosso
114
10
KatonaRichard
Williams
85
11
HollarMarton
Lotus
71
12
PentekDani
McLaren
69
13
BaloghAlexander
Sauber
67
14
LippaiLaci
Ferrari
63
15
LanczSandor
Marussia
52
16
ForgoLajos
Mercedes
46
17
PankotaiBence
Red Bull
43
18
CzottnerJani
Caterham
21
19
HermanBalint
McLaren
20
20
KornelyDavid
Caterham
14
21
FazekJanos
Williams
6
22
OrbanPeter
McLaren
3
Poz
Csapat
Pont
01
FORCEINDIA
642
02
MARUSSIA
296
03
MERCEDES
224
04
SAUBER
216
05
LOTUS
210
06
FERRARI
206
07
REDBULL
170
08
TOROROSSO
114
09
MCLAREN
92
10
WILLIAMS
91
11
CATERHAM
35
Szervernév: A-LIGA.HU
Slot: 22 darab
IP cím: 89.134.61.56:34319
Jelszó: Lépj be!
Hotlaps
LiveView
WebView
Szingapúr Nagydíj - Verseny
SZL 2011-09-25 21:16:01


Optimus nyerte meg a Szingapúri versenyt, így ő is rajt-cél győzelmet aratott, mint Sevy Auszztráliában, a második Ferike, a harmadik Sevy lett.

Részletek hamarosan...
 






<<< Vissza



Kapcsolódó esemény: Szingapúri Nagydíj | Megjelenítve: 1018 | Hozzászólás: 9 db

Nyilatkozatok



Még nincs nyilatkozat írva ehhez az eseményhez!

Hozzászólások

   
KovacsLaci - 2011-09-26 21:21

Köszöntök mindenkit!
Kicsit rosszúl sikerűlt az idömérőm.Elöbre vártam magamat a tesztek alapján de,így is sikerült megszereznem a 10.rajtkockát.
Verseny:
 A startnál nem volt egyértelmű a szabad jelzés és ez megzavart.Nem mertem elidulni de,amikor láttam,hogy többek is mennek(meg engem hátulról löknek)akkor neki iramodtam.:)Valojában semmi különös nem történt velem a versenyen.Igaz nem nagyon tudtam,hogy hanyadik vagyok illetve ki mennyivel van mögöttem meg elöttem.A versenyböl volt 2kör hátra amikor láttam,hogy elkaphatok egy elöttem haladót.Ez Integrx versenyző társam volt.Méterekre voltam töle.Neki nagyon kopottak lehettek a gumijai ezért toltam le a pályáról párszor.Jobban tapadtam.Az utolsó körbe már majdnem megelöztem amikor egy lekörözött versenyző nem nagyon akart félre állni.Nem értem miért nem lehet figyelni.Gondoltam a célegyenesbe jobban kigyorsítok de útba volt az imént említett versenyző.Ezért csak  66 századdal maradtam le az 5.helyről.Remélem az elkövetkezendő futamokon jobban figyelnek a lekörözöttek.

   
NeumannGyorgy - 2011-09-26 22:25

Na erről meg aztán nincs is mit írni! Az első rajt jól sikerült 3. vagy 4. helyen eljöttem!
Majd a 4-es kanyar kijáratánál, kigyorsításnál ketten megpördültek előttem, esélyem se volt kikerülni őket! A második még rosszabb lett. Totál utolsó hely, egyből box! A gumik sz..á kopnak, legyen lágy vagy kemény! gyorsulás semmi, fékek hol fognak hol nem....
De legalább Norti-val jót meccseltünk pár körig!
A fékek miatt viszont ki is toltam a pályáról. Nem tudom az övé fogott túlságossan, vagy az enyém egyáltalán nem, a lényeg hogy nem lett komolyabb gondja. Folytatni tudta.
Én meg egyre jobban utálom ezt a sz...t! Má bocs!
Ferike! Gratula! Nagyot mentél!

   
PentekPeti - 2011-09-27 00:12

Az [u]időmérömet[/u] rendesen elkapkottam, talán tulhamar jöttem ki mért körre.Egy kicsit várhatam volna,hogy lássam a többiek idejét na mindegy. Így a 12.lettem ebben biztam egy kicsit,  mert futamra elözetes időeredményekből láttam,hogy sok esélyem nem nagyon lesz. [u]Futam:[/u] Rajt nem sikerült a legjobban mert elöttem többen nem indultak el zöldön igy beléjük mentem aztán végülis elfordultunk első pár kanyar egy kicsit szoros volt de aztán elémvágodott az egyik mercédeszes és beleronnyoltam.probáltam elkerülní,de már nem tudtam.Ezután már csak merforgásaimra és a vezetök lekörözéseire kellett figyelnem nehogy elrotsam valaki versenyét.Versenyem igazábol a bellitásokon ment el mivel 250litert tankoltam és nem birtam tartani a tempot.Az auto egyszerüen verseny képtelen volt.

   
Tibike - 2011-09-27 11:35

Az első rajtnál mint a többség beragadtam, emrt nem aludtak ki a lámpák, másodiknál úgy ahogy eljöttem de Ferike kilőtt mögülem megállíthatatlan volt.. :) Igyekeztem az első körben nem nekimenni bárkinek is mert nagyon ki voltak hűlve a gumik, sok pozíciót veszítettem. A 3-as sikán felé közeledve lassan gyorsítottam ki ezért koko belső ívre került ezért le kellett vágnom azt a sikánt, viszont a rázókő megdobott, belassultam, jött a Virgin és szűken (szerintem nem fért volna ott el..) megpróbált elmenni de kilökött. A kikerülö pilóták közül az egyik Lotusos még belémjött és szaltóztam párat. Abszolut utolsóként folytattam a versenyt. Miután nagyjából megcsinálták a koicsm, igyekeztem felzárkózni előbb Inter, Norti párost sikerült megelőznöm pár kör alatt, később jöttek még páran. Végére Kimivel alakult ki egy kisebb csatánk, kár hogy a rossz taktikámmal nem tudtam tartani őt, így végül csak 8. lettem.
Grat Teamnek az idei első győzelméhez! Reméljük Isztmbulban kettős Mercedes-győzelemnek örülhetünk..

   
Ferike - 2011-09-27 15:41

Üdv mindenkinek!
Az első rajtnál mindenki beragatt, én eljöttem elsőnek :)
Második rajtnál megint beragattak és 2. jöttem el. Szinte tudtam, hogy Agoék feljönnek rám, hát így is volt, a nyakamba voltak, de nem tudtak megelőzni. Majd jött az első kiállás és előbb jöttem ki mint AGO és sevy sikerült eléjük visszajönni!
Aztán megint rám nyomultak és sikerült elmenniük ..:S
Agoval történhetett valami, mert kerékcsere után elé jöttem vissza. Autókáztam a 3 helyen majd látom pár körrel a vége előtt Sevy nagyon belassul sikerült ledolgozni 14 mp hátrányt és az utolsó körben meg is előztem. Grat mindenkinek!

   
Optimus - 2011-09-27 17:06

Futam:Elég érdekesre sikeredett az első rajt,így viszzaemlékezve már nem is tudom mi volt a hiba a lámpával,csak arra emlékszem hogy kirajtoltam és egy szép kis áthajtásos,de szerencsére viszzafújták és uj rajt lett.A 2-dik rajtom sokkal jobban sikeredett,sőt tökéletes volt,senki nem volt olyan közel hogy megfogjon az első 2 kanyarban.Azután látom hogy Ferike a tűzpiros ferkával közelít az első kör vége felé,sajnos ez annak volt köszönhető hogy a gumik még nem melegettek ideális hőfokra.Pár kör elteltével leszakítottam Ferikét és a többieket is,arra számítottam hogy Ago átrágja magát a többieken és neki áll keményen üldözni,nem így történt kicsit beragadt ferike mögé.Ezek után 2 dologra kellett figyelnem,hogy ne hibázzak nagyot ami a első helybe kerülhet,a másik pedig hogy ez melett azért  ha kicsivel is de gyorsabb legyek a többieknél.Az elős kiállásom után Sevy mögé jöttem viszza 4 mp re,meglepődtem hogy hogyan előzött meg,mint utólag kiderült ő egyel több kiálláson.Miután a friss gumikon utolértem beragadtam mögé,voltak előzési helyzetek de vagy lezárta az ívet vagy nem kockáztattam,a legérdekesebb a célegyenes volt mikor mögötte voltam közvetlen és elkezdtem volna bemenni mellé hirtelen 280 tempóba (még jóval a féktáv elött)hirtelen egy kis időre lelassult és majdnem kocc lett a vége,(miután viszza is néztem az estet sevy belső kamerályából,az derült ki hogy valóban kihagyott a gáz abban a pillanatban, a miértje nem érdekel).A sevy után kullogás és beragadás közepes második etapot sugalt amit nem igen engedhettem meg.Jött a második kiállás,ami után úgy gondoltam az eltékozolt időt amit sevy mögött töltöttem viszzaveszem egy nagyobb tempóval,de hamar világossá volt hogy sevy aki mögöttem jött,mindent bele ad hogy utolérjen.Ezek után már nem erőltettem semmit,hiszen tudtam hogy sevynek elfognak fogyni az abroncsai.Végül a végére is akadt kis meglepi hogy sevy a végére 0-val tette eggyenlővé a abroncsait,és Ferike kb 14mp hátrányt dolgozott le sevy-vel szemben.Összességében a futam egész jó volt és némely szitúációban még izgalmas is.Ferike nagyot ment és stabilan megérdemlete a 2 helyezést,Sevy rettentő gyors volt(a leggyorsabb kör is hozzá fűződik),de sajna eltaktikázta magát,és hát a gyorsaság nem minden.Istambul következik ahol már kettős Mercedes Gp fölényt szeretnénk,meglássuk mi sül ki belőle.Jó felkészülést mindenkinek,Álohá.

"Ha küzdesz veszíthetsz , ha nem küzdesz vesztettél !!!"

   
UzsakZoli - 2011-09-28 10:03

Üdv mindenkinek!
A 13. helyről rajtolhattam, de mivel a rajtlámpa nem mindenhol volt látható így kisebb káosz alakult ki az indulás pillanatában. Kerülgetni kellett a rácson maradt vagy később rajtoló autókat. Ez sikerült is. A 4. helyre jöttem fel az első kanyarok után. Viszonylag jól tudtam, tartani a tempót az előttem haladókkal, csak tizedekkel tudtak ellépni az első körökben.
Több karika aztán nekem nem is lett, mivel az 4–5. körben Kimi beért és az 5. kör 7-es kanyarjában előzni próbált. Ezt a kanyart eltérő íveken vettük, amikor mellém ért a kanyar kijáratánál (belülről) meglökte az autóm bal oldalának hátsó felét, amitől az balra bicskázott be az ő autója elé. Egy T betűt alkottunk, aminek a teteje a McLarenem, a szára pedig a Red Bull volt. Így csúsztunk neki a betonpalánknak – nem kis tempóval. Mivel elől én voltam, így nem csak a McLaren, hanem még pluszban a RBR menetkész tömege is a falhoz préselt. Az autóm rommá tört. (A másik autónak láthatóan komoly sérülése nem lett, mivel a Meki elnyelte a becsapódás erejének nagy részét) Kicsit talán erőszakos volt ez az előzési kísérlet. De ezt majd a BT megítéli.
Próbáltam visszavánszorogni a maradék autóval, hátha csodát művelnek a boxban és folytatni tudom a futamot, de a pálya második felében a motor is felmondta a szolgálatot, mivel a hűtő is gallyra ment.
Ennyi volt a singapore-i versenyem – néhány mondatban összefoglalva.
Gratulálok a győzelemhez Optinak! Örülünk, hogy Ferike visszatért a ligába és jó formában van. Ezen a versenyen nagyot ment, sokat jött előre. A gratuláció neki is mindenképpen kijár a 2. helyért. Elismerésem Sevynek is, hogy ismét dobogón végzett!
Örülök, hogy csapattársam jópár pontot megint hozott az istállónknak.
 
*** Fly McLaren! ***

   
SzamekAlex - 2011-09-28 18:45

Verseny:Ami a rajtokat illeti, nekem az első és a második rajtnál sem aludtak ki a lámpák és ezzel a második helyről rögtön visszaestem a nyolcadik helyre. Onnan kellett felzárkóznom és ezt nagyon sajnálom mert szerintem, ha az nincs tudtam volna küzdeni az első helyért is,de ezt adta most a rendszer :). A felzárkózás szerintem elég hama sikerült és aztán agoék mögé akadtam be. Szép kis hármas volt Ferike, Ago, és köztem nagy csata volt, Agot meg is sikerült előzni,de nem volt egyszerű pár kör kellett hozzá....aztán Ferikét már nem bírtam, elfogytak a gumik és kiálltam a boxba.Én speciel három kiálláson voltam ami nem lett volna rossz taktika csak hát sokszor beragadtam Ferikéék mögé.Az első kiállás után Ferikét sikerült megelőzni és hajtottam előre leszegett fejjel...nem tudom már pontossan hogy volt ,de eltaktikáztam a dolgot , elfogytak a gumik és végül a harmadik helyen értem célba. Ez a verseny nekem nagyon nagyon tetszett,izgalmassá tette számomra a beragadás a rajtnál és szerintem nagyon jókat meccseltem a srácokkal, de mint kiderült ez a gumikba került,de nembaj akkor is tetszett:D  GRATULÁLOK Optinak és a többieknek is! Mindenki kitartóan küzdött és az jó ha sokan maradunk a verseny végére is!   Kiemelném Ferike teljesítményét,szerintem nagyon taktikusan versenyzett és ez meghozta gyümölcsét,grat :)

   
clinteastwood - 2011-09-28 22:32

Sziasztok!
Az időmérő mindent elárult,egyszerűen nem tudtam a versenyre figyelni.Meg is lett az eredmány rá nemsokára:) Azt tudtam,hogy az elején versenyképes a verda,de az nagyon lehangoló volt,hogy egyszerűen nem tudtam gyorsulni,hiába lett egyre könnyebb a kocsi.Szal a 10helyen ótókáztam,amikor a tán 2/3-ánál elszállt a motor...sajna nem tudtam megfelelően felkészülni a futamra-és ez igaz lesz a mostanira is,mivel tegnap megszületett a kislányom és hát...asszem páran tudják,hogy ez mivel is jár:)))majd ,ha lesz több időm  bizonyára visszatér az erősebb Clint is,egyelőre még túl lassú vok,ráadásul 6-7 kör alatt a gumijaimnak is KO...jó versenyt mindenkinek!!!

A-Liga chat
Közösségi modulok
Partnerek
Kiemelt partnereink:

TeamSpeak szobák
Statisztikák

Regisztrált felhasználók: 795 darab
Előjelentkezett felhasználók: 91 darab

Jelenleg 0 regisztrált felhasználó és 1 vendég böngészi az oldalt.