Google +1

Szavazzon az oldalra!

Köszönjük!

Poz
Versenyző
Csapat
Pont
01
KishalmiDavid
Force India
352
02
JagerTibii
Force India
290
03
SzilagyiIstvan
Marussia
244
04
KianekChristopher
Mercedes
178
05
MatyiAndras
Sauber
149
06
KovacsLaci
Ferrari
143
07
OvadMarton
Lotus
139
08
KissVili
Red Bull
127
09
KalocsaiDavid
Toro Rosso
114
10
KatonaRichard
Williams
85
11
HollarMarton
Lotus
71
12
PentekDani
McLaren
69
13
BaloghAlexander
Sauber
67
14
LippaiLaci
Ferrari
63
15
LanczSandor
Marussia
52
16
ForgoLajos
Mercedes
46
17
PankotaiBence
Red Bull
43
18
CzottnerJani
Caterham
21
19
HermanBalint
McLaren
20
20
KornelyDavid
Caterham
14
21
FazekJanos
Williams
6
22
OrbanPeter
McLaren
3
Poz
Csapat
Pont
01
FORCEINDIA
642
02
MARUSSIA
296
03
MERCEDES
224
04
SAUBER
216
05
LOTUS
210
06
FERRARI
206
07
REDBULL
170
08
TOROROSSO
114
09
MCLAREN
92
10
WILLIAMS
91
11
CATERHAM
35
Szervernév: A-LIGA.HU
Slot: 22 darab
IP cím: 89.134.61.56:34319
Jelszó: Lépj be!
Hotlaps
LiveView
WebView
Török Nagydíj - Verseny
SZL 2011-10-02 21:20:41



Tibike megszerezte a Mercedes csapat idei második győzelmét, részletek...






<<< Vissza



Kapcsolódó esemény: Török Nagydíj | Megjelenítve: 1417 | Hozzászólás: 12 db

Nyilatkozatok

Fisicofan - Force India F1 Team - 2011-10-05 21:52

A rajtom egész jól sikerült, sikerült kimaradni a balhékból, így pár helyet előre tudtam lépni. A tempóm viszont versenyen sem lett jobb, így aztán 2-3 kör után már a mezőny felét feltartottam :D. Aztán szépen elekezdtek megelőzni a többiek, és ebben az időszakban volt az egyetlen komolyabb hibám, a célegyenesre ráfordító sikánban kicsit hozzáértem Kimi hátuljához (utólag is bocsi érte), aki majdnem kipördült, de aztán végül mégse :), természetesen nem előztem meg, de valaki ekkor meg engem tisztelt meg hátulról, szintén nem durván, de a szárny azért szépen sérült, bár szerintem ez nem sokat rontott a tempómon.
Szép lassan az utolsó helyre kerültem, innentől kezdve tulajdonképpen végig egyedül mentem, a lekörözők jelentettek némi társaságot. A végén egész jó köröket sikerült mennem, de a 40 s-es hátrányt nem volt esély ledolgozni, így a nagyon előkelő 10. (utolsó) helyen végeztem, 1 pontot szereztem, de nem biztos hogy megérte a szenvedést, bár legalább elmondhatom hogy eddig minden versenyen pontszerző voltam :D.
Mindent összevetve nem teljesen úgy sikerült eddig a Ligába való visszatérésem mint szerettem volna, az előző két futam ugyan jobb volt ennél, de azért korántsem tökéletesek, valamiért nem vagyok még a régi, de azért remélem az időhiány ellenére sikerül szépen fokozatosan előrelépni.
Következik a Japán GP, ezt már jobban szeretem, remélhetőleg feledtetni tudom ezt a hétvégét, és sikerül odaérni a közvetlen élmezőny mögé, azt hiszem ennél több egyelőre nincs bennem.

Ja, és persze grat Tibikének, Ferikének és külön grat Nortinak aki gyönyörű eredménnyel tért vissza a Ligába.

MustosNorbi - Marussia Virgin Racing - 2011-10-03 17:11

Az időmérőn a 15. hely megszerzését követően innen rajtolhattam el! Az első rajtnál a tömegbalesetet megúsztam és sikerült kikerülnöm mindenkit és így fel is léptem gyorsan a 10.-ik helyre, de nem sokáig élvezhettem ezt a helyett mivel újra rajtolt a futam! A második rajtnál is a hátsó szekcióban volt egy kis csetepaté,de itt is sikerült újra kikerülnöm a baleseteket és feljöttem lassan a 9-10.-ik helyre! Onnan szépen lassan megfontolt versenyzéssel egy-két versenyző feladván a futamot lassan Optimus mögé zárkóztam az előkelő 6.-ik helyre!:)) Ekkor még azt gondoltam,hogy nem lesz ez rossz eredmény egy újonctól,de sajnos előjött a tudatlanságom, mivel kevés üzemanyaggal indultm el a versenyen és nem tudtam az első kiállásnál, hogy hogyan lehet tankolni! Megtörtént az első kerékcsere a 15. körben,de mivel az üzemanyagszintem ugyanúgy marad mint előtte ezért mikor kijöttem a boxból újra be kellett jönnöm,hogy akkor majd tankolok a következő körben (16.), de mikor kiértem balekságom jeléül megnyomtam az ESC gomogot és hát sajnos azt gondolva,hogy majd az "Exit to monitor" gombbal majd tudok tankolni így megnyomtam!:(((( Ekkor eszméltem fel,hogy kis is írta a gép,hogy kiestem így csak a verseny 44 köréből 16-ot tudtam teljesíteni!! Tanultam az esetből! 

Optimus - Mercedes GP Petronas F1 - 2011-10-03 16:13

Hatalmas előkészületet folytattunk a futam elötti napokban a versenytársammal Tibikével,hisz itt istambulban mindketten gyorsak voltunk  a tesztnapok alatt,így megvolt az esélye hogy mindkét Merci Gp versenyző felálhat a dobogóra.Nagyon jó taktikát dolgoztunk ki és az autóbeállítás is jól működött a telitankos etapokban.Jött a rajt pillanata,nagyon jól elrajtoltam hisz sokan beragadtak vagy kis késéssel indultak,szépen feljöttem mikor egy rövid féktávú kanyarnál csak úgy pördültem keresztbe,valaki nem ismerte mi az a fék és telibe trafált.Utána már megvotl a káosz hisz a megpördült autók-ba is beleszáltak a mögöttük jövők.Jött a második rajt,ami szintén nagyon jól sikerült aszzem az első szektor végén már 6-dik voltam,és ezután ismét jött a feketeleves.Ismételten valaki megpuszílt és bepirosodott a hátsószárnyam,ami sanos azt jelentette hogy a 315-316 végsebesség helyett 295 re csökkent.Norti haladt elöttem és próbáltam tartani és nem leszakadni de kigyorsításon megcsúsztam és kicsit falnak csaptam ami a bal oldali felfüggesztés látta kárát.Gondolkoztam pár körön keresztűl hogy kiáljak megjavítani az autót vagy sem,de ha kiáltam volna bomlik a taktika amit nem akartam.Haladtam tovább és próbáltam magam tartani a többiekhez képest,de ez lassan kiderült hogy 295 végsebességgel esélyem sem volt,még Norti és Koko tartása sem.Reménykedtem hogy a kiállásom után megjavul a kocsi,de szomorúan láttam hogy NEM.A kocsi a könyebb autónak köszönhetően a végsebességem 295-ről kemény 300-ra nőtt.Innentől kicsit a kedvem is elment hiszen amit a kanyargósabb részeknél tudni hoztam azt bőven elvesztettem a középső és főleg az utolsó szektorban.Folyamatossan szakadtam le és nagyon roszz volt azt látni hogy ennyit kapok az élmezőnytől és semmit nem tehettem ellene.Igazából egy nagy sikert eldobva magamtól,a 6 helyen értem célba.Tibike hozta azt a taktikát amit megbeszéltünk és utólag kiderült hogy ez a győzelmet hozott.Higgadtan autókázott Ferike mögött és várta azt a pillanatot ahol a taktika része megmutatkozik.Én elnézést kérek tőle hisz szerettünk volna "Kettős"győzelmet ezen a pályán.Grat Ferikének aki ismételten stabilan versenyzett és ismét a második helyen ért célba.Grat Nortinak is a dobogóhoz,bár hozzá teszem ha nem használja az általam készített alap setupot nem ott végez ahol végzett.Jah és még valami,a rajt szituációknál a balesetet okozókat helyre kell billenteni mert ez katasztrófa.Jó felkészülést Suzukára

"Ha küzdesz veszíthetsz , ha nem küzdesz vesztettél !!!"

Tibike - Mercedes GP Petronas F1 - 2011-10-02 22:39

Sajnos én nem vettem észre hogy Sevy nincs köztünk, részben az én hibám is hogy ő nem vett részt a futamon, ezért BOCSÁNAT SEVY!!
Az első rajtom sima volt 1. voltam egy kör elteltével magabiztosan, de tömegbaleset volt, így versenyresi volt.
A második startnál kicsit beragadtam így Ferike és koko is elmentek mellettem, Norti szorosan követett két kanyarig, majd nyúltam el tőle és ragadtam rá koko-ra. Nem sokkal később (2. vagy 3. kör) sikerült megelőznöm egy jó kigyorsításnak köszönhetően. Ferike már könnyed 2mp-es előnyben... Mikor a visszatámadni próbáló koko hibázott(rázókőre ment és megcsuszott), a figyelmem teljes mértékben arra a piros dögre koncentrálódott előttem. Gyorsabb voltam Ferikénél, de sehogy sem tudtam hibára kényszeríteni. Az első kiállásáig(15. vagy 17. kör asszem) szros csatát vívtunk, kis leszorításnál korrekt módon bevárt, ezen kívül mikor megelőztem szerintem kicsit agresszíven (olyan Schumaheriesen a szabályok határán táncolva) tettem. Ferike kiállása után pár tizeddel körönként mindig gyorsabb volt(nemtudom milyen gumival tolta), de tudtam hogy a taktikám bőven kifizetődő. A 22. körben kiálltam a boxba először és utoljára... 8-) Ekkor 2mp-el ferike mögé jöttem vissza de 2 kör alatt már toltam le a pályáról. A 30. körig tapadtam rá és vártam a megfelelő helyzetet, mikor kiállt másodszorra is kereket cserélni átvettem a vezetést... véglegesen;) Innentől kezdve a 44. kör végéig 14-16mp között tartottuk a különbséget.
Sikerült megnyernem ezzel a moddal az első versenyem, örülök neki hogy Opti behozta pontszerzőre a nem túl ép versenyszemélygépjárművét és így növeltük előnyünket konstruktőriben is. Grat Ferikének és Nortinak. Illetve minden célbaérőnek.

SzaboAttila - Red Bull Racing - 2011-10-03 19:09

A rajtnl semmit nem láttam a lámpákból megint.Így be is ragadtam.A második rajt jobb volt,de itt is a mögöttem lévőt néztem mikor indul.Aztán menet közben kaptam párat nem gyengét is.végig Sérült autóval mentem mint Optimus.Nagyon elment a lelkesedésem és a végén még utólértem Optit szegényt,de érthetetlen módon kifogyott a benizin az utolsó körben!!!  ?????Borzasztó volt úgy menni,hogy nekem is 295 volt a vége és nem is fordult rendesen az autó.Összességében a tavalyi rajtom kicsit jobb volt,de nem adjuk fel!!Nyerni fogunk!!Tibikének külön grat sajnos most nem tudtam ott lenni,hogy csatázzunk.Sziasztok.

BarniPro - Sauber F1 Team - 2011-10-03 20:25

Sajnos nem tudok túl sokat mondni a versenyről, mert sajnos egy technikai (nem játék, valóságbeli) ok miatt lefagytam és kiestem. Az utolsó helyről (vagyishát Opti mögöttem volt) indulni elég érdekes volt mivel marhanagyot sikerült rajtolnom, szinte 2-3 de lehet hogy 4-5 versenyzőn is átértem az első kanyar után. Aztán folytatódott a buli, hiszen mindenki zavarban volt, én viszont ugyan lassan de biztosan előzgettem. A sok baleset miatt azonban újraindult a verseny, amit nem értek pontosan, de nyilván meg volt rá az ok. A rajtomat ugyan nem sikerült ugyanúgy megismételnem, ráadásul ezúttal engem is kilöktek, így rögtön a boxba kényszerültem, ami azért volt jó mert váltottam szuperlágyra. Mivel nagyon le voltam mardva ezért elvesztettem a kedvem, de aztán lefagyott a gépem bő fél perce és hirtelen a falba találtam magam. Azt hiszem ezek után a következő versenyeken már megpróbálok jobban koncentrálni, és támogatom integrx ötletét, hogy kicsi legyen a damage.

integrx - Sauber F1 Team - 2011-10-03 19:33

A rajtnál pár helyet sikerült előrelépnem, de az első   
kanyarban kisebb koccanásokba keveredtem, majd a 3.
kanyarban Optimus megtorpedózott és így az egész futamon végig
sérült autóval körözgethettem legalább 1,5 másodpercet
lassúlva körönként.De ahogy láttam körülöttem még jópáran
így jártak.

Pár észrevétel:
Ezek a restartok szerintem kicsit komolytalanná teszik a
versenyzést. Mivel sokan vagyunk és senki nem profi,
kisebb-nagyobb koccanások, balesetek előfordulnak, így
akár minden rajt után kérhetne valaki restartot. !!
Szerintem a megoldás, hogy: NINCS restart
plussz: a serülés mértékét levenni minimum közeli értékre.

A balesetekben úgyis veszít a versenyző elég időt, pozíciót,
minek terhelni még azzal is, hogy rommá törik javíthatatlanul
a kocsi. Ahogy látom a versenyzők (nem kevés) időt áldoznak a felkészülésre,
így talán megérdemelnének ennyi plusz esélyt a rendes
versenyzésre, mert a rajt jelenleg egy "szerencsejáték":
ki ússza meg kilökés, törés nélkül.

A rajtlámpákat meg mindenki kipróbálhatja offline is. Ebben
a pályacsomagban vannak olyan pályák például ahol zöldre,
vagy éppen a zöld kialvására van a rajt !!!








 

Ferike - Scuderia Ferrari Marlboro - 2011-10-03 20:11

Reménykedtem, hogy jól fogok szerepelni, hiszen Isztambul az egyik kedvenc pályám.
A rajt jól sikerült 1. nek sikerült eljönnöm. Tibike volt mögöttem, de nagyon gyorsan ledolgozta a hátrány és tolt le a pályáról. Szinte pár centire autóztunk egymás mellett, de valahogy mindig előtte tudtam fordulni. Meg is tartottam az első helyen az első kiállásig kb 16-17 körig. A boxból kifelé probáltam friss gumikkal ledolgozni a hátrány, de csak pár másodperc sikerült, nem is értem hogy mehetek Tibi ilyen jól azokkal a gumikkal.
Aztán Tibi is kiállt visszajöttem az első helyre. Nem tartott sokáig az öröm, mert megint a nyakamon volt a Merci GP, probálgatok előzgetni, hibára is kényszerített, de elé jöttem vissza. Aztán jött nekem megint a kiállás és ő átvette az első helyett.
Abba reménykedtem, hogy ő is 2 kiálláson van, de nem csak 1-en volt.. :(
A verseny végéig 14-16 mp között volt a különbség. Én nagyon örülök ennek a 2. helynek, de nekem is kijárna már 1 győzelem. :)
Bajnokságban sikerült átvennem az első helyett, de Optiék nagyon jönnek, így nem sokáig maradok ott :D
Grat mindenkinek. Sajnálom Optit, vele is csatáznék már egyet!
Grat Tibinek és a kiváló taktikájának nagyot mentél. ;(

Találkozunk Suzukában!

Norti - Team Lotus - 2011-10-04 19:14

Mind a kettő rajtnál elég jó tempóban kaptam el a rajtot, mind a két esetben a top5 be kerültem. Második rajtot követően első kanyarban kicsit koccantam de nem volt vészes, nem csúsztunk meg. Optimus az utolsó helyről 1-2 körön belül teljesen a nyakamba mászott, kénytelen voltam védeni a 4. helyemet. Végül Optimus egy kicsit szélesebben vette a kanyart és a kijáratánál megcsúszott és leszakadt tőlem, így Koko után mehettem. Hasonló időket mentünk mind a ketten így elég éles csaták alakultak ki közöttünk az egész verseny során. Koko sebessége jobb volt tehát 12-es kanyarban folyamatosan utolért és próbált előzni. Többször sikerült is neki, de véletlenül vagy ő fékezett korán vagy én fékeztem később és megkoccoltam. Box taktikám eléggé silányra sikeredett, Koko után 4-5 körrel jöttem kereket cserélni és ez a plusz pár kör néhány másodpercet hozott a mclarenesnek. A frisebb gumikon elég hamar utolértem és megelőztem. Tibike és Ferike 6-9másodpercre volt tőlem és idővel bebizonyosodott, hogy nincsen esélyem befogni őket. Végül 3. helyen értem célba, de ezt is csak úgy értem el hogy Optimus egy "félprofi" settet osztott meg velünk. Csupán 2mp-t hoztam vele, látom mire vagyok képes egy aránylag jó beállítással.
A lámpák nálam mindig működtek, nem volt vele probléma. A balesetekről annyit, hogy vagyunk annyira jó pilóták, ne az első pár kanyarban döntsük el. Gondoljunk bele van még kb 40 köröd hogy előre juss ;)
Thx Opti :)

KovacsLaci - Vodafone McLaren Mercedes - 2011-10-03 08:00

A verseny a 7. pozicioból kezdtem.Az első rajtnál nem láttam a lámpát a középső tükörtől csak arra lettem figyelmes,hogy mindenki elindult.Aztán megtettünk 1 kört és restart.A második rajtnál viszont a kocsiba ülve rajtoltam és így már láttam a középső lámpákat.Igaz elég kicsik és nem nagyon lehet még így se látni.Elrajtoltunk és meg is lepődtem,hogy a 2.helyen autózok.Haladtam Ferike után és próbáltam felvenni vele a tempót de, neki jobban tapadt a kocsija a kanyarokba és kezdtem leszakadni tőle.Akkor vettem észre,hogy Tibike nagyon jön fel rám.Nem is tudtam sokáig tartani.Két három kör után hibáztam és ő megelőzött.Nem gond gondoltam jó nekem a 3.hely is.Akkor láttam,hogy Norti is nagyon közelít.Nagyokat csatáztunk egymással.Az egyenesbe én úgy éreztem gyorsabb vagyok tőle.A hosszú egyenesbe megis elöztem.A célegyenes elötti kanyar kombinációba én fordultam be elöbb de lehet,hogy elöbb fékeztem a kelleténél és Norti eltalált hátulról.Én kipörögtem de tudtam folytatni a versenyt.Persze rendes volt Norti mert bevárt a célegyenesbe és maga elé engedett.Küszködtem nagyon a gumikkal.Nagyon koptak.Ezért már a 12-13.körbe bementem a boxba.Norti utánam boxolt kb 5 körrel.Így sikerűlt elé kerüljek megint.Nem sokáig tudtam tartani megint megelőzött.A második boxnál nem tudom,hogy miért de 9 másodpercig tartott a kerék cserém.Utána nem történt semmi különös velem csak haladtam a 4.helyen és drukkoltam,hogy elég legyen a benya mert nagyon kevés volt.

Hozzászólások

   
clinteastwood - 2011-10-03 20:42

A versenyt az 5.helyről kezdtem,amely 3-4 kanyarig tartott igazából,mivel dodgemezésbe keveredtem.Megint krumpli.

   
PentekPeti - 2011-10-04 18:45

A verseny jol indult hiszen a rajt után elöre léptem az 5.helyig az első körig. Aztán sorozatosan leestem az ivről és így minden körben többen megelöztek.Aztán jött a 11.kör ahol az egyik hosszú egyenes szakaszon a bal első kerék elkapta a füves bukoteret és onantól a versenyautó irányithatattlanná vált és párszor megpördultem,odavertem a balelejét illetve még felis borultam.Így fel kellett adnom a versenyt 10kör után.

A-Liga chat
Közösségi modulok
Partnerek
Kiemelt partnereink:

TeamSpeak szobák
Statisztikák

Regisztrált felhasználók: 798 darab
Előjelentkezett felhasználók: 91 darab

Jelenleg 0 regisztrált felhasználó és 1 vendég böngészi az oldalt.