Google +1

Szavazzon az oldalra!

Köszönjük!

Poz
Versenyző
Csapat
Pont
01
KishalmiDavid
Force India
352
02
JagerTibii
Force India
290
03
SzilagyiIstvan
Marussia
244
04
KianekChristopher
Mercedes
178
05
MatyiAndras
Sauber
149
06
KovacsLaci
Ferrari
143
07
OvadMarton
Lotus
139
08
KissVili
Red Bull
127
09
KalocsaiDavid
Toro Rosso
114
10
KatonaRichard
Williams
85
11
HollarMarton
Lotus
71
12
PentekDani
McLaren
69
13
BaloghAlexander
Sauber
67
14
LippaiLaci
Ferrari
63
15
LanczSandor
Marussia
52
16
ForgoLajos
Mercedes
46
17
PankotaiBence
Red Bull
43
18
CzottnerJani
Caterham
21
19
HermanBalint
McLaren
20
20
KornelyDavid
Caterham
14
21
FazekJanos
Williams
6
22
OrbanPeter
McLaren
3
Poz
Csapat
Pont
01
FORCEINDIA
642
02
MARUSSIA
296
03
MERCEDES
224
04
SAUBER
216
05
LOTUS
210
06
FERRARI
206
07
REDBULL
170
08
TOROROSSO
114
09
MCLAREN
92
10
WILLIAMS
91
11
CATERHAM
35
Szervernév: A-LIGA.HU
Slot: 22 darab
IP cím: 89.134.61.56:34319
Jelszó: Lépj be!
Hotlaps
LiveView
WebView
Japán Nagydíj - Verseny
SZL 2011-10-09 22:02:15


Optimus a Japán Nagydíjat is behúzta, megszerezve ezzel idei második győzelmét. Tovább..






<<< Vissza



Kapcsolódó esemény: Japán Nagydíj (Suz.) | Megjelenítve: 1370 | Hozzászólás: 13 db

Nyilatkozatok

adzsupin - AT&T Williams - 2011-10-10 17:51

Hello.Nah én azt tudom hozzá fűzni hogy a 2.resinél már nem tudtam ugy elkapni a rajtott és mikor kimi beragadt nem tudtam elmenni melette és így lefékesztem és erre Pit belém jönn hátúlról leszakadt a hátsó szárnyam utána az egyeneseb megcsusztam és ősszerőrtem a kocsit ::::

Fisicofan - Force India F1 Team - 2011-10-16 17:42

"Kicsit" megkésve, de azért itt a nyilatkozatom:
Az időmérőn azt teljsítettem amit tudtam, a büntik miatt, pár hellyel előrébb indulhattam.
A futam nem kezdődött jól, a 4.-5. kanyarnál hibáztam, visszaestem pár helyet, majd a visszafordítóban az egyik Ferrari elég szépen meglökött hátulról, de szerencsére a pályán maradtam, még ha a hátsó szárnyam rommá tört is. Sajnos sok apró hibát vétettem, ezért elég rosszul álltam, időnként volt néhány körig egy-egy csata, de nem volt túl izgalmas. Elég jól elhúztam az első kiállást, a lágy gumival pedig javulgattam is, de aztán kaptam egy áthajtásos büntetést, mivel gyorsan mentem a boxutcában. Az utolsó kiállásom után igen jó tempót tudtam menni, Clint-et szinte reménytelen helyzetből értem utól, majd egy lekörözés után meg is előztem, így a jónak mondható 6. helyen végeztem.

Agoston - HRT F1 Team - 2011-10-10 16:38

Hello.
Nos egyáltalán csoda hogy elindultam a versenyen, a futamon jelentkező hihetetlen lassulás miatt, hiszen azt mondtam mig nem oldom meg a setjeimben ezt a gondot, nem indulok.
Az IM-en majd 1 secet hagytam a gyorskörömben... Ez van.
A verseny...
Az amatörizmus számtalan, szélsőséges példáit tapasztaltam. Asszem Sevy volt, féktávon totálisan kiüt hátulról. Ami még nem is akkora baj, hisz mindenki hibázhat, de az hogy letojva a szabályzatot illetve a másik iránti tiszteletet lassítás nélkül tovább megy... Hmmm. csalódtam.
A versenyen fontos telom jött, ott kb. 7 secre lemaradtam Koko-tól-akivel egyébként jót meccseltem. A teló után visszagyorsultam és ismét vele harcoltam. A futam során figyelemmel kisértem a leggyorsabb köröket és hát alpattant az agyam, hogy akinél üres autóval 1 seccel gyorsabban megyek az telivel 2 secet ad nekem. Aztán bementem a boxba kereket cserélni, de a szerelőim nem csináltak semmit :S. Ott állva mint egy nagy fa.... megint jött egy telo és elkellett rohanom. Hát ennyi. Clint tesa a verseny settekkel valamit csinálni kell, mert ez borzalom

Norti - Lotus Renault GP - 2011-10-10 21:33

 A sok "resitől" már teljesen ideg lettem, hihetetlen az egész. A rajtot követően ugyanúgy harcoltam mint eddigi rajtnál és az első kör után Koko, Agoston, Sevy és én nagy küzdelmet vívtunk. Koko egyszerűen nagyszerűen védte a pozícióját míg mi hárman nem kíméltük egymást mögötte. Elég sok amatőr hibát vétettem, főleg 2-3 esetben túl sokat váltottam vissza ezért megcsúszott az autóm és ennek eredménye lett leszakadtam a többiektől. Sőt többen is utolértek és megelőztek. 8. helyről kellett felfele kapaszkodnom. Maga a stratégiámat elhamarkodtam így a végére stabil 5. helynél pár körrel a vége előtt kijöttem a boxba friss gumikért.
Számomra ez a futam reményekkel indult, de csalódásként zárult számomra. Bahreinbe remélem versenyképes lesz a Renault az élcsapatok ellen!

SzamekAlex - Lotus Renault GP - 2011-10-10 17:21

Hali!
Az a nagy helyzet, hogy a két resi után már az idegrendszerem tönkre ment...valamiért nem tudtam magam kontrolálni és mint ha nem is én lettem volna a futamon. tibikét sajnáltam,igazából vele versenyezhettem volna de kiesett és azon kattogtam :S eltontottam az egyes kanyart háromszor is a futamom során kb 10 kör alatt...semmi nem ment...Agotol elnézést kérek, de komolyan nem én voltam most! Nem tudtam koncentrálni és ez tönkre tette az egész heti felkészülésem. Grat Optinak aki viszont nagyon stabil és szerintem jobb lesz ha mi hamarabb megállítjuk, nehogy késő legyen :)

MustosNorbi - Marussia Virgin Racing - 2011-10-10 09:06

Sziasztok,
Hol is kezdjem...? A versenyen a 15.-ik helyről indultam és eléggé kaotikus volt az első rajt, mert mindeki halomba törte magát,de nekem szerencsére sikerült baleset nélkül és kicsúszás nélkül átmenni a tömegen és így fel is kerültem a 8-9-helyre,de jött a restart! A második rajt sem volt egyszerűbb és már megint nagy balesetek voltak,de szintúgy okosan el tudtam lavírozni a többiek mögött és újra a 8-9.ik helyen találtam magam,de megint restart....!!!!!! Na de az új rajtnál már elengedték a népet és max csak kisebb gondok lehettek, így futott tovább a futam végre!!! A rajt után a 9-ik helyre kerültem,de a hideg gumik miatt a 11-ikre csúsztam vissza. Előttem Zero és Pit haladt rendületlenül. Zero a 2-ik és 3-ik körben a célegyen elötti sikánt 2-szer is elméretezte és levágta a siként,de 2 körön belül ledolgoztam azt az elönyt amit ezzel szerzet. Sajnos Zeroval az egyik kanyarban összeakadtam, mivel látszatra úgy tünt,hogy van elég hely mellette és betettem a vasat,de Zero is fogta a pozícióját és összeértünk, melynek hatására Zero kicsúszott a kanyarban. Haladtam tovább és üldöztem Pit versenytársunkat akit sikerült is megelőznöm a 15.ik körben és már elötte voltam, azonban a 11-es kanyarban (pálya közepén lévő leglassabb visszafordító) bal oldalról meglökte a bal hátsó kerekem és így kiforgatott!! Szóval kezdhettem elölről mindent! Újra zárkózgattam felfelé és a 20-ik kör előtt kimentem kerékcserére. A friss gumikkal szépen haladtam és megfontoltam ugyanolyan tempóban mentem és így feljöttem az előkelő 6-ik helyre a 34-ik körig. Azonban a 34.-ik körben a versenygépjárművem semmilyen problémát nem mutatott és mégis motor hiba miatt ki kellett álnom a versenyből, így 6 körrel a vége előtt nem tudtam megszerezni az első hivatalos pontjaimat:((! Mindenkinek gratulálok akik be tudták fejezni a futamot! Szeretném kiemelni, hogy amikor Ördögöt leköröztem akkor nagyon sportszerű volt és lehúzódott a fűre, csak azért hogy el tudjak menni mellette:))), KÖSZÖNÖM EZT NEKI:)))!!! Grat mindenkinek aki be tudta fejezni a versenyt:))
Üdv Mindenkinek és találkozunk a következő futamon:))


Viszont lenne egy megjegyzésem a sok restart miatt,hogy nem biztos,hogy ennyiszer kellene újraindítani mivel a valóságban is sokszor történik versenybaleset! Azzal max egyetértek,hogy ha 1-szer újraindítjuk azzal nincs baj, hiszen vannak akik nem értik azt,hogy az elején figyeljünk egymásra és ne az első körben dobjuk el a vasat valaki/ valakik kamikaze akciója miatt....!!!
Tudom,hogy a BT dönt mindenben és ők határozzák meg,hogy hány restart lesz és én csak tettem egy megjegyzést ezzel kapcsolatban!

Tibike - Mercedes GP Petronas F1 - 2011-10-10 16:11

Első rajtnál kicsit beragadtam, s végül első kieső is lehettem volna miután Fisi (és részben bambaságom miatt) kilökött. Mentem tovább és sokan resit kértek elv több mint 5-en. Jött a resi.
Második rajtom jobbnak volt mondható az első szektor végéhez közeledve sokan voltak előttem és Zero keresztbeállt McLarenjét már sajnos nem tudtam elkerülni, újabb tömegbaleset. Resi.. uccso
Az utolsó restartot tökéletesen kaptam el, hiszen az első kanyarnál már Opti mögött voltam a pályán a 2. helyen, kicsit meg is toltam. Az első szektor felé közeledve szűken akartam venni a balso kanyart csak nem figyeltem hogy közben Sevy már bebújt mellém, így nekimentem és kipördültem. Nagynehezen körbeértem a pályán és reméltem hogy megcsinálják a vasat, de sajnos a hátsó szárnyat teljesen nem tudták, így kisebb hátsó tapadással és kisebb végsebességgel is távolodtam az előttem haladótól... Ennek tetejében gyorsan hajtottam ki a boxból ezért boxutcaáthajtásost is kaptam. A 4. körben próbáltam a maxot kihozni a kocsiból mikor az első szektor végén levő kettes jobbosban soderágyba sodródtam és falnak csapatam a kocsit...
Örülök a csapattársam sikerének, szerencsére még a csapatvb-t vezetjük, és minden esélyünk megvan rá hogy Bahreinbe végre megtörjük a jeget és kettősgyőzelmet arassunk.
Good Luck to Bahrain.

Optimus - Mercedes GP Petronas F1 - 2011-10-10 11:17

Sziasztok.
Az első 2 rajtra no comment(remegjen a tetteseknek a lába)
A  végső rajtot átlagossan kaptam el,tibike hatalmassat rajtolt és már az első 2 kanyarban tolt le a pályáról,nagyon örültem neki hogy Merci 1-2  de sajnos nem volt sokáig öröm hisz 2 kanyar után már elistünt mögülem,és nem is láttam a tükörbe mi lett vele.Próbáltam az elején elhúzni és kiautókázni az első box kiállásig 10mp előnyt ferikével szemben,ami aszzem kb meg is volt.Pár kört leszámítva nem nyomtam a a gázt inkább átlagos tempót mentem a lényeg hogy biztonságossan hogy ne hibázzak sokat és ne a falba vagy a sóderágyba köddek ki.Lényegében elég inger szegény volt nekem ez a futam,de most mind1 is volt hogyan nyerek csak legyen meg hisz Istambulban sok pontot vesztettem.Grat Ferikének aki már nem is tom hányadik pódiomát hozza és ismét sok pontot szerzett.Grat Koko-nak aki talán nem a leggyorsabb a mezőnyben de érett vezetésével és stabilitásával,és higgadtságával ott tud lenni a dobogón és a ponttáblázat 3 helyét foglalja el,aszzem oda kell rá figyelni.Grat mindenkinek aki beért a célba hisz itt különösképp nehéz végigmenni.Tibikét sajnálom nem jött öszze neki ez a futam,de majd Bahrein XD.Jó felkészülést mindenkinek

"Ha küzdesz veszíthetsz , ha nem küzdesz vesztettél !!!"

SzaboAttila - Red Bull Racing - 2011-10-10 10:05

Szar volt a netem,nem láttam senkit és ki is dibott.Azután nem is volt még reggel sem.Oda a 280 kör tesztem.Grat Optinak és Tibikének.

Ferike - Scuderia Ferrari Marlboro - 2011-10-11 16:44

Sziasztok!
Hol is kezdjem el? Nos egész futam alatt feszült voltam, mivel akkor tudtam meg, hogy Inter kilépett a ligából...hmm hát nagyon jó mondom nem is tudtam róla erre beültetnek mellém állítólag "régi tagot" aki nem is tárgyalt velem köszönésemre se reagált mind1 is..
Első rajtnál ha jól tudom 4-ként jöttem el, de resistek.
Második rajtnál már 3.nak jöttem el előttem Sevy és Tibike csatázott majd hibáztak is így 2 helyen haladtam tovább..
Sok jó nem történt a futamon probáltam tartani Opti tempóját nem nagyon tudtam.
Vége felé annyira néztem a különbséget, hogy csökkenjen már le, hogy ki is mentem a kavicságyba.
Lényegében elégedett vagyok 2 . helyel.
Grat Optinak és mindenkinek aki célbe ért!

PentekPeti - Team Lotus - 2011-10-10 16:08

A verseny:Az első két rajtról inkább semit nem mondok.A harmadik rajtot elég jol kaptam el és előrejöttem a 8. aztán fisicofan megcsuszása után a hetedik voltam és mentem norti után bár nem tudtam tartani aztán kimi egyre jött majd hibáztam és megelözött.Közben norti és sevyvel is csatásztam egy kicsit mivel elrontották sokszor a szpun kanyart.Majd kijöttem kereket cserélni és stop/GOt kaptam gyorshajtásért.Ezzel visszaestem a 13.helyre.Harcoltam egyet mustif1val és a kobayasi kanyarban bementem mellé belülröl és a kerekem az ő oldalába ment.Én ugy éreztem,hogy mellete voltam és ő nem hagyott helyet nekem.Ha nincs igazam akkor bocs mustif1 és elfogadom a büntetést. Aztán a friss gumikon utolértem ordogöt és megelöztem. Ezután megelöztem a boxból kijövő clienteastwoodot és jött rám folyamatosan tartani is tudtam körökön keresztül. Pár kör elteltével jött a 2.helyezett ferike és clientnek elkelett engednie ezzel hatalmas elönyt kaptam és elhuztam egyik kicsit. Majd következett a 33.kör ha jol emlékszem és a katasztrofa,mert a 7.helyen autoztam amikor egyszercsak kigyulatt az autom motortere és fel kellett adnom a versenyt.
Nekkem is lenne egy megjegyzésem:Egyetértek mustif1val,mert ha nem lenne egyi restart még akár szorosabb is lehetne a bajnokság mivel egy gyengéb beálitással menő versenyző is odaérhetne akár a dobogóra.Ha valaki meg azért esik ki,mert valaki kilöki az ugyis megkapja a méltó büntetését.Köszönöm!!

KovacsLaci - Vodafone McLaren Mercedes - 2013-12-12 17:38

A harmadik helyről kezdtem a futamot.Az első 2 rajtról nem akarok beszélni mert egyszerűen katasztrófális volt.A 3.rajtolás már elment de azt láttam a tükörbe,hogy ide-oda röpködnek az autók mögöttem.Tiszta 2012 filmhatás volt amikor menekülnek az elején a limuzinnal.Haladtam a 3.helyen ,jött mögöttem Ago és nagyon megakart elözni.Mindenki más féktávokat használ és ennek párszor meg is lett a látszata.Agoston párszor nagyon közel volt a hátsó szárnyamhoz azt éreztem de nagyon korrektűl fékezett.A 3.vagy 5kör környékén aztán picit nekem jött de nem volt semmi gáz nekem de neki lehet,hogy igen mert kezdett leszakadni rólam.A 19.körbe aztán meglátogattam a boxot és utána semmi nem történt.Csak bekellett hoznom a Mercit 3.helyre.Ágoston ha szabálytalan voltam veled akkor nyugodtan nyujtsál be óvást de én nem érzem,hogy bármit elkövettem.Ezen a pályán nagyon nehéz elözni az tuti.

UzsakZoli - Vodafone McLaren Mercedes - 2011-10-12 21:15

Sziasztok!
A két első rajt eléggé kaotikusra sikeredett. Csúsztak, röpködtek és egymást lökték az autók. Mintha nem is a jó öreg A-ligában lenne az ember, hanem valami ovis csapatban! Ledöbbentem, mivel a suzukai pálya első kanyarja nem olyan éles, hogy ilyen katasztrofális rajtbalesetek legyenek – és persze az azt követő kanyarok sem veszélyesek, ha egy kicsit is figyelünk egymásra!
A harmadik rajt végre – ha nem is zökkenőmentesen, de – összejött. Egy-két pofont itt is kapott az autóm oldalról meg hátulról, de legalább ment tovább.
Ennek sem sokáig örülhettem, mivel a 4. körben, a 9. kanyarban belülről kilöktek az ideális ívről. A támadó autó aztán ment tovább, mintha mi sem történt volna. Ez idő alatt engem hárman is megelőztek, míg a pályára visszavánszorogtam. A BT nem vizsgálta meg az esetet.
Aztán később kék zászló miatt kirótt a game egy áthajtásos büntit, pedig Ferike mögöttem még tisztes távolságban volt a lekörözésemhez. A büntetést letöltve, a boxutcából kiérve kaptam egy stop&go-t is. Hogy miért, nem tudom?! A boxutca-limitet mindig betartottam. Három kör elteltével, amikor újra beértem a boxutcába a stop&go-ra, a game kizárt a versenyből.
Itt már kicsit kiakadtam és betelt a pohár, hogy minden irányból csak a probléma jön.
Eddig minden versenyen kilöktek (és háromszor jogtalan büntetést is kaptam a gametől). Ebben a ligában nem ehhez szokott az ember. Most, a megújulásnál örültünk, hogy gyarapodott a versenyzők száma. De ez a megnövekedett létszám sajnos némi felhígulást is hozott. Visszaemlegetem azokat az időket, amikor csak 10–12 pilóta versenyzett, de korrekt módon és élvezetesen, szépen, hétről-hétre.
Versenyezni szórakozásból és élvezetből ülünk le, nem pedig, hogy görcsöljünk és veszekedjünk utána. Rengeteg a szabálytalankodás és ebből adódóan sok az óvás is. Akadnak lagok és game-hibák is mindezek mellett. :(  Ez így már nem játék és nem szórakozás, hanem csak gond – sajnos!
Ezért úgy döntöttem, hogy veszem a sisakomat, kiszállok.
Remélem a liga megtalálja újra a normális, nyugodt kerékvágást és megint jókat fogtok itt versenyezni. Sajnálom, hogy nem tudtam értékelhető teljesítmény produkálni a csapatomnak Elnézést kérek csapattársamtól Kokotól is, aki az újoncaink között jelenleg a legjobb pilóta és a liga életében is aktívan kiveszi a részét. Bízom benne, hogy jó teamtársat kapsz majd! Go Papa, go! :)
Sikeresebb futamokat és sportszerű versenyzést kívánok mindenkinek a továbbiakban!

Hozzászólások



Még nincs hozzászólás írva ehhez a cikkhez!

A-Liga chat
Közösségi modulok
Partnerek
Kiemelt partnereink:

TeamSpeak szobák
Statisztikák

Regisztrált felhasználók: 798 darab
Előjelentkezett felhasználók: 91 darab

Jelenleg 0 regisztrált felhasználó és 1 vendég böngészi az oldalt.